:'( :( :/ :) :D

förlåt för dålig uppdatering!fråga inte rubiken,kom inte på nåt annat.
Men som sagt åkte till jarlaberg, skulle sova hos min broder jessica med stephanie, matida& daniella.
Och det gjorde vi. Vi var också med henke och simon. Efter dom tagga gjorde vi en sak.
Det vill jag faktiskt inte berätta hahaa. Men sen igår tills idag sov jag hos mimmi med matida, och
jag gick på the wave tillslut, DET VAR SKIT ROLIGT! tuuuuur att jag gick fan! Den var den bästa av
dom the wave festerna jag har gått på och det är 3 stycken the wave fester. Sen Låg jag matida och mimmi
i sängen helt ofixade fram till 8 på kvällen hahahaha vi gick typ upp 1 gång det var för att käka
frukost runt 5-6 tiden hahahaha vi låg typ och kollade på några filmer och pogram.
kolla vad jag såg när jag sökte på google. så ska google alltid vara! jävligt snyggt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0